Senast uppdaterad: 05/02/2013
Språkhjälp [Hur fungerar det?]

Vad kostar slamtömning?


Det kostar för dig som husägare
när kommunen ska tömma din slambrunn.

På den här sidan kan du läsa hur mycket det kostar.

Slambrunn på max tre kubikmeter kostar
875 kronor att tömma.

Slambrunn som är tre till fem kubikmeter kostar
1 000 kronor att tömma.

Slambrunn som är fem till åtta kubikmeter kostar
1 375 kronor att tömma.

Slambrunn som är större än åtta kubikmeter kostar
1 750 kronor att tömma.

Om två hus delar på en slambrunn
Tömma en slambrunn på max tre kubikmeter
kostar 438 kronor för varje hus.

Tömma en slambrunn som är tre till fem kubikmeter
kostar 500 kronor för varje hus.

Tömma en slambrunn som är fem till åtta kubikmeter
kostar 688 kronor för varje hus.

Tömma en slambrunn som är större än åtta kubikmeter
kostar 875 kronor för varje hus.

Extra kostnader för slamtömning

Ibland kostar det ännu mer att tömma
din slambrunn.
Mer om det kan du läsa om du klickar på länken
Extra kostnader i menyn till vänster.


Genvägen