Senast uppdaterad: 03/10/2014
Språkhjälp [Hur fungerar det?]

Du kan påverka kommunen


Du kan påverka det som händer
i kommunen på olika sätt.
 
Till exempel kan du lämna ett medborgarförslag.
Förslaget går till politiker
som bestämmer om ditt förslag.

Här nedanför finns en länk till en sida
om medborgarförslag.
Sidan är inte lättläst. 

Du kan också berätta vad du tycker om
kommunens arbete genom något som kallas
Synpunkten.
Synpunkten hittar du genom en länk här nedanför.

Båda länkarna nedanför öppnas i nya fönster
och är inte lättlästa.
Om du vill komma tillbaka till denna sida
så stänger du det nya fönstret.

Länkar till:
Synpunkten. Ej lättläst  Öppnas i nytt fönster
Medborgarförslag. Ej lättläst ��ppnas i nytt f��nster

Genvägen