Senast uppdaterad: 08/02/2016
Språkhjälp [Hur fungerar det?]

Snabblänkar


På den här sidan hittar du länkar
till webbsidor som kan vara bra för dig.

Här nedanför finns länkar till
Bodens kommuns egna sidor.

De flesta av de sidorna är inte
lättlästa och öppnas i nya fönster.
Vill du komma tillbaka hit
stänger du bara det nya fönstret.

Till höger finns länkar till sidor
som inte hör till Bodens kommun.
Där finns till exempel länkar
till nyheter på lättläst svenska.

Nyttiga länkar inom Bodens kommun:

Bodens kommuns webb Öppnas i nytt fönster Ej lättläst.

Viktiga telefonnummer i samhället ��ppnas i nytt f��nster Ej lättläst.

Konsument Boden - Rådgivning  Öppnas i nytt fönster Lättläst.

Utbildning i Bodens kommun  Öppnas i nytt fönster Lättläst.

Åk buss i Boden  Öppnas i nytt fönster Lättläst.

Hur får jag en God man?  Öppnas i nytt fönster Lättläst. 

Lämna synpunkter om Bodens kommun  Öppnas i nytt fönster Ej lättläst.

Lediga jobb i Bodens kommun  Öppnas i nytt fönster Ej lättläst.

Bodens bibliotek  Öppnas i nytt fönster Ej lättläst.

NordPoolen äventyrsbad  Öppnas i nytt fönster Ej lättläst.

Försvarsmuseum  Öppnas i nytt fönster Ej lättläst.


Länkar


Genvägen