Senast uppdaterad: 01/31/2017
Språkhjälp [Hur fungerar det?]

Vad kostar barnomsorg?


Det kostar pengar att ha barn
i barnomsorgen.

Familjer som tjänar mindre än 
45 tusen kronor per månad
betalar en lägre avgift.

Vill du veta veta mer?
Kontakta utbildningsförvaltningen på
telefon 0921-622 66 eller 0921-623 33.

Hur mycket ska du betala?
Här nedanför finns en länk som
räknar ut hur mycket du ska betala
för ditt barns omsorg.

Sidan är inte lättläst och öppnas i nytt fönster.
Vill du komma tillbaka till denna sida
stänger du bara det nya fönstret.

Länk till: Vad ska du betala för barnomsorg? Ej lättläst Öppnas i nytt fönster


Genvägen