Senast uppdaterad: 03/20/2014
Språkhjälp [Hur fungerar det?]

Gymnasieskola


Björknäsgymnasiet i Boden
På Bodens gymnasieskola Björknäsgymnasiet
kan du välja mellan många olika program.

Gymnasieskolan är till för unga mellan
16 och 20 år.

I Boden finns gymnasieskolan Björknäsgymnasiet.
Björknäsgymnasiet har ungefär 1 tusen elever
och 100 anställda.

På Björknäsgymnasiet finns många olika program
som eleverna kan välja på.

För att läsa mer om programmen
kan du klicka på länken här nedanför.
Då kommer du till Björknäsgymnasiets
hemsida.

Sidan är inte lättläst och öppnas i nytt fönster.
Vill du komma tillbaka till denna sida
stänger du bara det nya fönstret.

Länk till: Björknäsgymnasiets hemsida. Ej lättläst ��ppnas i nytt f��nster

Vill du veta veta mer?
Kontakta Björknäsgymnasiet
på telefon 0921-625 00.


Genvägen