Senast uppdaterad: 08/11/2016
Språkhjälp [Hur fungerar det?]

Behöver du specialmat i skolan?


Kommunen lagar också mat till skolelever
som behöver annan mat.

Innan vi kan laga maten
behöver vi ett intyg med
förälders underskrift.

Längst ner på denna sida
hittar du en länk till det intyget.

Om du har specialmat
och är sjuk eller ledig så ska du säga till köket
att du inte är i skolan.

Om du går skola i Boden
ringer du till Björknässkolan om du är sjuk.
Björknässkolan når du på nummer 0921-625 94.

Om du går skola i Harads
ringer du till Haradsskolan om du är sjuk.
Haradsskolan når du på nummer 0928-102 58

Här nedanför hittar du en länk till
intyget om specialkost.

Sidan är inte lättläst och öppnas i nytt fönster.
Vill du komma tillbaka till denna sida
stänger du bara det nya fönstret.

Specialkostintyg. Ej lättlästÖppnas i nytt fönster
Fyll i intyget direkt i din dator
och skriv sedan ut det.
Du kan också skriva ut intyget först
och sedan fylla i det med penna.


Genvägen