Spelning på Ungdomens dag
I Boden finns det flera ställen där unga kan träffas.
På den här sidan kan du läsa mer om dem.
Ungdomens Hus
Ungdomens hus finns på Hellgrensgatan 10.
Där är det öppet tisdag, onsdag och torsdag klockan 11-21.
Det är också öppet fredag och lördag klockan 16-22.
Chillet i Sävast
Chillet finns på Fruktvägen 5 i sporthallen Träffpunkten.
Där är det öppet måndag och onsdag klockan 16-21.
Dt är också öppet fredag klockan 13-21.
Snabelhuset
Snabelhuset finns på Svartbyvägen 3.
Där är det öppet måndag och onsdag klockan 16-21.
det är också öppet fredag klockan 13-22.
I Boden finns också fler ställen där unga kan mötas.
De ställena jobbar olika föreningar med.
Vill du veta mer?
Ring kommunen på telefonnummer 0921-623 32.