Senast uppdaterad: 02/28/2012
  • Språkhjälp [Hur fungerar det?]
  • Sök på Bodens lättlästa sidor
Bild från nya gallerian som är under uppbyggnad i Boden.
Bild från nya gallerian som är under uppbyggnad i Boden.
Bild från nya gallerian som är under uppbyggnad i Boden.
Bild från nya gallerian som är under uppbyggnad i Boden.

Boden.se - Lättläst


Du har kommit till Bodens kommuns lättlästa sidor.

Här kan du läsa om
vad Bodens kommun kan göra för dig
som bor i kommunen.
Du kan också läsa om vilka som bestämmer
i kommunen.

På de här sidorna får du också veta
vad du kan göra på fritiden
eller hur du hittar någonstans att bo i Boden.

Klicka på den rubrik du vill veta mer om.
Rubrikerna hittar du högst upp på sidan.

Tycker du att texten på sidorna är för liten
kan du göra den större.
Klicka på rubriken Anpassa sidan som finns
uppe till höger.

Då öppnas en ny sida där du kan göra texten
större på alla lättlästa sidor samtidigt.