Inköp och avtal
Upphandlingsenheten
Upphandlingsenheten består idag av 9 medarbetare och vi ansvarar för Boden kommuns upphandlingar av varor, tjänster, entreprenader. Vi hanterar och följer upp upphandlade avtal och avtalsjusteringar, samt arbetar med utbildning, rådgivning och stöd inom våra respektive områden.
Kontakt
Kontakta oss gärna på upphandling@boden.se eller direkt enligt nedan kontaktuppgifter och ansvarsområden.
Medarbetare:
Inger Modig, inköps- och upphandlingschef, inger.modig@boden.se, 0921-621 58
Linda Berg, avtalscontroller, linda.berg@boden.se, 0921-621 26
- Leder och utvecklar processer för strategisk avtalsuppföljning, spendanalyser och statistik för upphandlade avtal.
Inger Lundberg, entreprenadupphandlare, inger.lundberg@boden.se, 0921-621 40
- Upphandlar entreprenader - objekt och ramavtal, samt tekniska konsulttjänster - ramavtal och personresurser.
Erica Jämsä, entreprenadupphandlare, erica.jamsa@boden.se, 0921-624 75
- Upphandlar entreprenader - objekt och ramavtal, samt tekniska konsulttjänster - ramavtal och personresurser.
Johan Boström, upphandlare, johan.boström@boden.se, 0921-621 47
- Upphandlar entreprenader samt IT-relaterade varor och tjänster, fordon samt transporttjänster.
Jenny Johansson, upphandlare, jenny.johansson@boden.se, 0921-624 91
- Upphandlar både tjänster och varor.
Sally Lindström, upphandlare, sally.lindstrom@boden.se, 0921-620 85
- Upphandlar både tjänster och varor.
Stefan Bergenstråle, upphandlare, stefan.bergenstråle@boden.se, 0921-628 29
- Upphandlar både tjänster och varor.
Stina Igebjörk, upphandlare, stina.igebjork@boden.se, 0921-620 00
- Upphandlar både tjänster och varor.